Monday, October 25, 2010

x puas hati ...

hmmm..hari dapat gak aku study sikit..xbanyak sikit tapi ckup berbaloi..hahahahaha..sok mlm study lagi n lagi n lagi..hari jumaat mlm dah kena balik kampung..kena cari masa study gak nih..masa makin suntuk,byk pulak benda yang jadi..


  • benda pertama..konflik kewangan
  • benda kedua..konflik perasaan
  • benda ketiga..konflik ditempat kerja
  • benda keempat..konflik dirumah sewa
  • benda kelima..konflik diri sendiri


aku pun xtau la apa aku tulis ni ..hahaahah..aku rasa bersalah sebnarnya..aku mcm bagi harapan lak pada orang..tapi aku dah jelaskna smuanya pada dia..aku pun xtau kenapa masa aku nak,xde seorang pun yang sudi..bila aku dah tak boleh nak pilih,ramai pulak yang baru nak bagitau.tekanan perasaan tol..bila jadi mcmni aku rasa sgt2 bersalah..dalam dilema jadinya aku nih...

tadi wat kira2 dgn teman baik aku..hmmmm..teruk gak aku kena bujet bulan ni..alamat kena ikat perut la..ikat perut??jalan da..hahahahahha..insyALLAH ade je rezeki aku...tgok tadi..teman baik kau dah blanje nasi goreng cendawan..sedap tapi sedikit masin..pas tu sapu kuew tew tomyam dia lak..hahahahhah..aku dah sgt2 kekenyangan...marah2 pun dia sudi gak blanje aku makan..sorry cik..tadi xsengaja termain game..bukan niat nak wat awk menuggu pun..aku rasa aku dah send sms bgtau aku dtg kelas lepas magrib..sekali sending feiled da...padan muka aku..hahhahahahha

masalah kewangan aku rasa aku blh handle g..masalah yg lain2 tu aku tak tau nak wat mcmna...hmmmmmbanyak benda yang kena fikir..apa pun,yang penting aku xnak sia2 kan usaha aku belajar selama nih..aku nak try score time final...kalo x rugi jela aku tolak kwsp aku untk sambung study ni,, semua duit sekarg nih..hmmmm

dulu gila kerja..hidup aku kerja,kerja,kerja...sampai ex aku merajuk n terus tinggalkan aku tu...sungguh kau tak faham perempuan nih...bila lelaki gila kerja dia marah n xsuka..kalo llki gila perempuan mcmna?suka?lagi suka llki gila prempuan dari gila kerja? susah kan..hmmmmm..mmg susah nak mngenali makhluk bernama wanita ni..

1 comment:

  1. today, u just study wif the others k..I want to go to seremban to settle my AINO...(either repair @ choose the new HP) hehehhe

    ReplyDelete