Wednesday, October 27, 2010

broken heart


Salam.. hari ni aku sedih sangat.. aku tak pernah rasa dibenci mcmni.. aku tak tau dah nak share dgn sapa.. kalo la aku boleh undur masa, sumpah aku tak mngenalinya.. ni la kali terakhir aku berkawan dgn org luar.. cukup la lepas ni org yang dekat dgn aku je jadi kawan aku... biar org yang ade depan mata aku je yg jadi kawan aku.. aku sgt2 xsuka bila baik, puji2.. ckp sayang..tapibila marah,benci, bagi tohmahan yg buruk2.. siap bagitau 1 dunia lagi! kalo betul aku salah, xpe la..aku terima hukuman tu.. tapi kalo aku betul, fitnah tu amat berat.. ingat la janji tuhan tu amat benar.. marah aku, maki aku aku boleh terima.. tapi malu kan aku dengan fitnah macamtu & sebarkan 1 dunia?!?  xde ayat yang aku boleh luahkan apa perasaan aku..

aku dah pesan dari awal pengenalan lagi.. JANGAN JATUH CINTA DENGAN SAYA! bila aku minta cinta,  cinta aku ditolak.. bila aku dah tak boleh menerima aku dicaci.. aku paksa diri aku terima & menyangi.. bila aku dah syg xkisah la sebagai ape, aku dituduh menipu.. kalo aku x syg, aku xkan susahkan diri aku .. bayar bil HP tinggi2.. buang masa melayan.. aku ada hidup aku juga.. aku nak rehat juga tapi sbb syg aku layankan juga.. sampai tak cukup tido pun tak pe janji apa yg dikehendaki dipenuhi..  xfikir ke? apa aku dapat BILA buat semua tu? Berbaloi ke kalo sekadar untuk menipu? dapat duit? dapat apa? 

dah la.. aku rasa blog aku ni penuh dgn masalah cinta.. aku rasa org yang baca blog ni pun dah menyampah nak baca hal masalah ni.. aku dah penat.. cukup la.. aku minta maaf sangat2.. aku minta ampun sgt2.. aku minta halal kan semua yg dihabiskan sebb aku..  aku akan penuhi apa yg dipinta.. tolong la jgn wat aku mcmni lagi.. aku pun manusia biasa.. aku xlari dari melakukan kesalahan.. 

aku harap, lepas apa dah dibuat, hati tu puas dah.. sekarang makin banyak masalah aku kena hadap sebab apa yang ditulis.. maafkan aku atas apa aku dah wat & tindakan aku.. aku doakan kebahagian & kesejahteraan.. semoga ALLAH mengampuni dosa kita.. amin...


1 comment: