Wednesday, October 20, 2010

study!!!!

keraskan hati untuk study malam ni..ade kat rmh dah aku ni..bawa balik kereta company..rancangnya nak balik opis  malam sikit untukstudy culculus..tak banyak nak kena study aku rasa..formula mcm biasa aku wat toyol kat kertas jawapan je nanti..kena tau cara kerja n& cara nak guna formula jer..yang lain gerenti beres..hahahahahahha..tapi pukul berapa aku nak gerak ni? budak rumah minta masak dulu lak..aku xtau la  nak masak pe..nasi goreng kosong g la jawab nya..ape pun xde dalam peti tu..banyak benda jadi sebenarnya hari ni..aku cerita kemudian..
objektif utama malam ni try study culculus! try??? xpayah try! memang wajib study malam ni! bebekal kan biskut merri dan milo 0 panas.'.bismillahirrahmanirrahim'...

teman baik ku,walaupun kau selsema sampai meleleh2 hingus tu,jangan cepat mengalah..teruskan study..mulakan dgn 'bismillahirrahmanirrahim'...

No comments:

Post a Comment