Tuesday, October 19, 2010

tekanan perasaan+terkilan+iri hati+sengsara!
hari ni aku langsung x usik buku ..igt hati nak study..tapi kerja punya pasal aku x dapat nak study..terasa nk g office awal sok utk study..tapi x tau la blh sedar ke x..

aku rasa hidup aku lain sgt dah sekarang..aku dah xbnyak habis masa wat benda2 merepek macam aku selalu wat dulu..sekarang hidup aku kerja,belajar n cinta...hahahahahahah..
lelaki ade 2 jer masalah terbesar dlm hidup dia..
1) duit $$$$$$$$
2)cinta??????????

dua2 boleh memusnahkan kalo salah pilih n guna ...hmmmmm..aku xtau aku kat mana sekarang..musnah atau mmbina...haaaaaaaaaaaaaa...tu la johan,sarang tebuan ko jolok..dah jolok ko pun xtau nak kawal mcmna..aku sgt tak suka sesuatu yang aku xboleh kawal..even kalo drift pun kita blh kawal ketidak boleh kawalan..apa ada dgn cinta..dulu benci sekarang kau pinta..hahahahhahahahaha..
sedar xsedar lagi 3 minggu nak final..aku rasa ketinggalan sikit..harap sangat tak de paper yang aku kena bawa lagi sem depan..amin.....

ni part yangpaling aku suka hari ni..sungguh beruntung shbat baik ku blanje ikan tenggiri asam pedas...sgt2 sedap..hilang ketagihan aku dgn asam pedas,,,semua cukup cuma 1 je kurang..kurang banyak...hahahahahahahahah

argh!!!!!!!!!!!dah mngantuk....tido jom...solat dulu..



No comments:

Post a Comment