Tuesday, October 26, 2010

AKU YG KEPENINGAN..



final dekat dah..tinggal berapa hari je lagi..aku rasa aku baru study 3% je dari semua. ada 3 paper final.. study mlm dtg kelas..buka buku jap pastu menganga..mngantuk..ni semua akibat makan banyak,, hampeh tol..jahanam punya setan..kenapa la ko goda aku soh mkn banyak2??? kalo mcmni aku xtau la cukup ke tak masa aku nak study .. aku kena start fokus balik dgn cita2 aku..kena paksa diri study!!!! carry mark dh low, so tinggal final je untuk score! by hook or by crook aku kena gak study sampai aku blh jawab soalan2 tu..tapi dengan kerja yang banyak..syukur juga la aku punya leak dah lebih banyak..oT aku pun dah macam biasa..bulan depan gaji aku okey la sikit kot.. kurang sikit beban kewangan bulan depan.. syukur... 

semalam study culculus sikit..dapat la faham 1 chapter..insyALLAH boleh jawab kot kalo soalan mcmtu keluar..ingat nak study terus sampai tenagh malam..tapi ade benda yang patahkan semagt aku nak study malam tadi.nasib teman baik aku ade bg semangt sikit..kalo x, lama dah aku lentok kat atas meja study..

aku nak wat pengakuan..aku mngaku aku kalah dalam melayan perempuan..bukan layan nafsu!!! layan hati perempuan..aku tak pandai langsung..apa yang aku tau, kalo dia nak cerita aku dengar..kalo dia nak teman aku temankan, kalo dia nak pendapat aku bagi, kalo nak bermanja aku layankan.. bila dia lafaz syg aku terima seadanya..tu je yang aku tau buat.. kalo dulu,ade je perempuan ckp syg aku layan kan je..aku xfikir apa perasaan diorg..tapi sekarang aku tak buat macamtu lagi..kalo aku tak mampu aku akan pesan awal2. syg sy tapi jangan jatuh cinta dgn sy.. love me but dont fall to me...walaupun org akan cakap aku mcm bagus.. mcm hansem sangat..tapi aku ckp juga..aku harap sangat aku difahami..

argh!!!!!!!!!!..semangat aku luput mlm tadi sebab ni juga la..aku sangat2 rasa bersalah..aku xniat langsung nak wat mcmtu..aku xpernah terniat nak mainkan hati & perasaan sesiapa.. yang aku tau, semua org yang ade kat sekeliling, aku cuba sehabis baik untuk bahagiakan mereka.. tapi bila ade yang sakit hati, sedih, terkilan & marah kat aku,aku yang akan rasa sedih n xde semangat..ish...kenapala aku nih..






















No comments:

Post a Comment