Tuesday, October 19, 2010

hahahaha..

seperti yang aku jangka,aku dtg awal tapi aku tak buka buku pun...hahahahaaha..niat nak study tapi bos dah dtg serang aku pagi2 tnya pasal kerja malam tadi..ish,ish,ish..mmg keras hidup sebagai pekerja dan student rupanya..nak kena curi masa untuk study waktu kerja..kalo dapat curi,mud plak dah tak de nak study..penat sebab buat kerja awalnya..hmmm..macamna nak wat ya..


org cakap kita guna 1/3 je dari minda kita..kan bagus kita blh guna 3/3..mesti xperlu kejar2 n curi2 masa untuk study...semua masuk n terus b lh guna..tak payah nk penat2 study semula..hahahahahahahha


petang ni tak  tau la nak g kelas study ke tak..hari ni last boleh study..sok dah test ...kalo study dalam kelas aku tak boleh nak focus sgat..tapi kalo study sesorg,kalo tak tau nak wat aku nak tanya siapa plak..keras gak aku nanti..ish..hmmm..teman baik aku pun tak g ptg ni..aku rasa aku tak payah g la..aku study terus kat opis..sejuk gak..kalo blur aku lari la g kelas jumpa budak2 ni tanya apa yang aku tak faham..hmmm..bantai je la..janji aku dapat jawab test sok..BISMILLAHIRAHMANIRRAHIM....


final dah makin dekat..cuak2..kena keras kan hati.paksa diri study walaupn penat atau tak de mood..now or never....aku tak nak bawa paper2 ni lagi...amin.................




No comments:

Post a Comment