Sunday, October 24, 2010

sedang sedap aku tido pagi2 ni, phone aku bunyi pulak..kaco tol kakak aku nih..org nak tido dia call plak..ingat ada ape hal..rupanya nak ajak g times square.. gilo apo..mana adik mu ni ade sen..hari tu baru pinjam duit dia..ade nak ajak g shoping..

hari ni ramai dah mmber2 ajak study..ramai dah start buka buku..aku ni tak buka2 lagi..ptg2 sikit la kot..semangat dah ade..tapi mud je tak datang2..hahahahaha..teman baik aku pun sama jer..cakap cantik..nak study bagai..baru buka buku kejap culculus pun dah jadi culcuta...semangat 5 minit jer dia tuh..ni mesti tgah membongkang kat rumah..siap mngalir air liur tu..ish2...


hari ni ada kerja pun aku malas nak g..lepak kat rumah je la..rehat kan badan..konon la..padahal memang pemalas..heeheheh semalam bos suruh g aku cakap na g hari ni..sok jela aku g..lagi pun bukan urgent pun.sok bos bebel aku wat dunno je la..sok kerja pertama kena menapak cari leak lagi kat perepat..adui..malas tol..diam2 leak aku dah ade 45..lebat gak la aku dapat bulan depan..ALHAMDDULILLAH...(leak = paip bocor yg dijumpai)

apa la nak jadi aku nih..malas je lbh bnyak dari rajin..adui..tak boleh jadi ni..kena paksa diri gak ni.. dengan lahaz BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM!!!!!!!!!!!!! mngantuk plak..tido la jap...lalalalaalala..

No comments:

Post a Comment