Monday, November 1, 2010

me n me

semalam, hari ni & besok.. tu je masa yang tinggal untuk aku study culculus.. pastu aku dah boleh lupakan culculus & start study geology.. lepas je paper geology, terus aku nak study static & dinamic.. hahahahahaha.. ni bukan angan2.. ni kehendak yg wajib aku wat.. berjuang sampai minit terakhir.. pastu berserah pada yang maha esa.. tawakal pada maha pencipta.. ya Tuhan ku, permudah kan lah apa yang susah bagi johan ya ALLAH...

malam ni special sikit.. teman baik aku dtg jemput kat rmh.. pastu dia hantar balik opis ..aku  tinggalkan moto kat opis.. mlm ni insyALLAH sampai pkul 2pagi kau nak study.. hahahahahaha.. minta2 la larat mata ni.. malam semalam acek call.. adik ex aku.. teringat pulak kat ma.. mak angkat aku merangkap mak mertua tak jadi.. aku dah xde ape2 perasaan kat wana g.. tapi aku sayang ma aku tu.. lama sanat dah aku tak jumpa dia.. dia kat sini pun kau tak pergi jumpa.. memang teruk aku nih.. ma, john minta maaf ma..

i love u mum..
cakap pasal ma, aku teringat pasal mak aku.. mak banyak terasa hati dengan kami adik beradik.. hari tu time makan 1 family, mak macam muram sikit.. dia ade mngadu kat along cakap sunyi.. sian mak.. aku kalo boleh nak bawa mak tinggal dengan aku.. tapi mak tak nak.. dia nak duduk kat kampung tu.. kawan2 ramai dia cakap.. tapi bila duduk rumah dia sunyi.. yela, dulu semua duduk kat rumah tu.. aku je yang duduk kat asrama.. jadi ramai yang ade kat rumah.. gaduh-gaduh pun bising gak rumah tu.. ni along dah duduk rumah sendiri.. angah pun dah duduk rumah sendiri.. aku tak payah kira la.. dari sekolah sampai sekarang memang aku xde kat rumah & kampung.. sampai orang kampung pun tak kenal kat aku.. acik pun baru 6  bulan praktikal kat kajang.. tinggal adik dengan mak je la.. lepas praktikal acik duduk la dengan mak semula.. sabar la mak.. anak2 mak dah besar dah semua.. semua dah ade hidup sendiri.. kami tak kan lupakan mak.. jangan riso.. anak2 mu ni semua dididik dengan sempurna.. isyALLAH kami akan jaga mak sama2 macam mak jaga kami.. ayah xsempat tengaok kami besar.. mak jela tempat kami tumpang kasih sayang.. maafkan kami mak..

dah magrib..nak solat dulu.. teman baik kau pun dah nak sampai dah. jap g nak g kelas terus.. study sampai cerah... by da way, gud luck my friends.. all da best 4 da final..ya salam..


No comments:

Post a Comment