Friday, November 19, 2010

harry potter

hmmm.. memang tabiat aku suka tengok wayang.. dah jadi hobi utama dah.. tq kat cik yang ajak tengok malam tadi. movie mlm tadi aku tengok harry potter 1st part.. ade member yang dah tengok cakap okey, ade yang cakap hampeh.. malam tadi aku rasa aku nampak ape yang member2 aku maksudkan dengan hampeh & okey.. yang okey, diorg banyak gelak & ade yang jerit terperanjat. yang hampeh sebab ae yang tido.. siap dengkur g lak tu.. tengok time midnight kot.. tu ade yang tido..tu yang bila dia comment dia ckp hampeh.. padahal dia yang tido. hahahahaaha. nasib aku dengan cik xtido. bagi aku, best gak la.. kena tunggu 2nd part keluar.. sapa yang ikut chronology harry potter ni memng akan cakap cerita ni best.. sapa yang baru nak start tengok memamg akan cakap boring...jadi,peminat2 herry potter mesti rasa sama macam aku.. xsabar nak tengok 2nd part untuk tau ending dia mcmna...


kalo korang nak tau cerita dia mcmna? korang tengok la sendiri...
p/s:tengok wayang, jangan buat wayang!





part ni paling kelakar..

2 comments: