Thursday, November 11, 2010

malasnya.........

setelah hampir 1 bulan aku tak kerja malam, malam ni kau kena kerja.. badan lemah pulak dengar ken kerja nih.. hahahhahaa..

ade kisah pelik terjadi hari ni.. pagi tadi masa nak balik lepas buat kerja, patner aku drive & terlanggar seekor burung wak wak @ burung ayam- ayam... kesian tengok burung tu patah kaki, aku terus sembelih burung tu.. kebetulan dalam perjalanan balik tu ade kedai proses ayam.. terus aku minta wak yang jaga kedai ayam tu buang bulu burung tu.. lepas  buang bulu, aku bawa balik burung tu.. sampai je rumah, aku terus basuh n buang isi perut burung tu.. organ dalaman burung tu panas lagi masa aku keluarkan.. loya terus tekak aku.. ish2.. xpernah aku bersih kan binatang panas macamtu..dah tu, sekarang aku pun xde selera nak makan burung tu.. aku biarkan je la burung tu dalam peti ais.. kalo ade selera  aku masak la nanati.. kalo x,aku sedekah je la kat kawan2 yang makan.. ya tuhan ku, rahmati la rezeki ku....


nazar aku dah buat.. kalo lulus semua subject yang aku amik sem nih, aku nak cukur kepala aku.. skin head jap.. hahhahahaa.. cik marah aku dah tapi ape nak buat cik.. dah berjanji.. kena tunai kan.. sangat mengharap org lulus dengan cemerlang cik.. amin.... lagipun llki botak kan macho.. kemas jer.. xperlu minyak rambut.. xde masalah rambut.. hahahahha..

No comments:

Post a Comment