Tuesday, November 9, 2010

burp...

hari ni sehari selepas final exam.. syukur.. aku dah wat yang termampu.. sangat berharap aku lulus.. dah nazar nak cukur rambut kalo semua lulus.. minta2 di makbulkan.. niat tatkala hari raya qorban nih.. amin.. hahahah..
pagi ni bermula la juga episode mencari bocor  semula.. alhamdulillah ade berbelas gak leak yang aku amik.. tapi tak tau la betul leak ke tak.. rezeki di tangan Tuhan.. sekarang baru sangat terasa semua kerja yang aku buat kena tawakal.. dulu aku sendiri yang rancang kerja.. sekarang semua bergantung pada nasib.. kalo hari ni nasib baik & Tuhan murahkan rezeki, banyak la bocor yang aku jumpa.. kalo sebaliknya, kurang la.. minggu lepas dah 1minggu aku cuti semata2 untuk study & exam.. minggu ni aku dah kena bertungkus lumus cover balik kerja aku.. semoga rezeki johan dimurahkan & dipermudahkan segala urusan.. amin...




weekend ni rancangnya nak g picnic+ camping.. wow.. sgt seronok.. hahahahahha.. dah lama sgt rasanya tak bercuti.. tak sabar rasanya.. cuti2 malaysia.. hahahahahah.. nak mandi laut.. tapi laut kat situ blh mandi ke cik? sekali banyak ampai2.. mau MC seminggu.. hahahaahahha

No comments:

Post a Comment