Wednesday, November 3, 2010

1 dah lepas.. ade 2 lagi..

selamat juga paper culculus.. aku dan kawan2 dah cuba terbaik.. sekarang tawakal kami hanya padaMU ya ALLAH... malam ni start buk abuku geology.. sambil2 selang dengan static.. mudah- mudahan boleh jawab hendaknya.. amin.. ni melepak kat rumah.. nak tido dh asar pulak.. tak elok tido lepas magrib.. malam ni tengok la keadaan macamna.. kalo rajin aku study kat kelas.. kalo malas aku study kat rumah je la.. try cari mud study kat rumah ni..


 cakap pasal rumah, aku rasa macam nak pindah rumah.. tapi barang aku boleh tahan banyaknya juga la.. kalo la kurang banyak senang la juga aku nak pin dah rumah.. cik suruh pindah je.. tapi aku rasa kau kena fikir dulu.. takut gak kepala aku tak masuk dengan budak rumah baru.. sewa lebih kurang sama je bayar.. hmm.. ade pro & contranya juga.. ntah la.. biar la habis dul final ni baru aku fikir pasal rumah tu..


kepala berat pulak.. aku rasa baiknya aku tido sekejap.. musim final ni memang agak keras bagi aku.. stress dimana2.. emosi pun tak betul.. dah lama sangat tak amik test.. tu yang stress lain macam rasanya.. minta2 la aku mampu nak jawab paper seterusnya sehabis baik.. amin...


xde pic untuk kali ni.. aku tido dulu...

No comments:

Post a Comment