Saturday, December 18, 2010

hmm..

lama dah aku tak tulis dalam ni.. banyak benda dah jadi sepanjang awal tahun baru hijrah sampai sekarang.. macam ada benda yang bergolak lak dalam hidup aku sekarang.. semua tak balance.. semua aku wat akan jadi berat sebelah..

mula-mula sekali syukur aku dah selamat bertunang.. gadis yang aku harap akan saling memenuhi semua kekosongan, yang membetulkan semua kesalahan.. aku harap sangat semua akan bejalan lancar dan kami akan mendirikan rumah tangga bersama.. amin...ade juga insiden yang mengkelam kabutkan semasa hari bertunag tu.. tapi syukur semua selesai & berjalan dengan baik.. tahun depan aku kena kerja keras sikit untuk kumpul duit sebanyak mungkin untuk melangsungkan majlis perkahwinan aku.. harap TUHAN permudahkan segala urusan aku.. amin...


sekarang benda yang paling mnyerabutkan aku  ialah study aku.. dengan perasaan hampanya aku bersama 34 org teman sekelas yang lain telah dihadiahkan dengan taraf D1 @ dismiss 1 yang membawa makna pengajian kami telah ditamatkan & sebarang rayuan tidakakan dilayan.. tapi kami dengan rasa hina nya merayu untuk menyambung pengajian dengan harapan dapat la.. jumpa orang ni, call orang tu tapi jawapan semua dapat lain.. aku pun macam dah malas nak sambung dah.. tapi sebab fikir masa depan aku tetapkan juga hati ni nak sambung tak kira la apa course pun..  harap dengan bantuan kawan-kawan yang lain dapat la kita sambung lagi study sama-sama.. tq cik awak banyak sangat membantu kami semua..bila emosi tak berapa nak betul, mental tak boleh berfikir dengan waras.. semu abenda boleh jadi sensetif.. jangan ada silaturahim yang terputus dah la.. semoga persahabatan yang kita semua jalin ni akan kekal walaupun kita bukan sekelas & sefalkuti lagi..


tanggal 3 januari 2011, akan bermula la hidup aku dengan tempat kerja yang baru.. jawatan baru, style pakaian baru, cara kerja baru, kawan-kawan baru, meja baru, PC baru dan semua baru.. aku pun tak tau apa patut aku rasa.. susuah hati pun ada, happy pun ada,...  susah hati sebab nak kena start cari kawan baru semula.. start kena belajar wat benda-benda baru semula & susah hati sebab takut tak dapat sesuaikan diri kat tempat baru dengan suasana yang baru.. UPM, ready or not here i come.. cik, nampak gayanya saya akan selalu mnyusahkan awak .. minta maaf cik ebelum bermula kisah menyusahkan hidup awak.. jadi tahun depan akan bermula la kisah seorang juruteknik ke TA.. dengan harapan aku dapat buat kerja sehebat @ lebih hebat dari  orang yang sebelum-sebelumnya.. amin...

mata dah berat.. sambung tido semula.. hari ni jer aku dah wat 2orang sedih.. hmmm.. aku xmaksud pun sebegitu... maafkan aku...



No comments:

Post a Comment